Quin és el nostre public objectiu?

En termes generals el nostre públic objectiu és aquella persona d’uns 35 anys en amunt aproximadament, amant del bon vi i amb una classe mitja – alta.
Específicament;
-          Demogràfic - persones a partir de 32 – 35 anys fins a la tercera edat. De sexe indiferent i de qualsevol nacionalitat, ja que hi ha gourmets a tots els països del món.
-          Socioeconòmic - persones d’una classe social mitja – alta i alta, amb uns ingressos elevats i normalment els amants del vi són persones amb un bon nivell d’estudis. Acostumen a ser persones anomenades gourmet.
-          Psicogràfic - persones a qui els agrada el bon menjar i aquest sempre acompanyat d’un bon vi. Amb una personalitat innovadora i amb ganes de provar nous productes amb gustos diferents als típics dels del seu país. I persones que porten un estil de vida calmat o que se’l prenen amb calma i ganes de disfrutar als caps de setmana.
-          Conductual - busquem una persona que estigui disposada a provar nous productes, tot i que també volem que sigui fidel al nostre producte. Però com que sabem que el nostre producte en aquests moments és un dels millors a la seva zona, sabem que els entesos en la matèria ens seran fidels. Els nostres clients seran de tipus light users, ja que un bon vi no es pot prendre cada dia.